• Logowanie
    Logowanie
  • Rejestracja
0
Koszyk
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!
Kategorie produktów

Blog

Chwytliwe i unikalne hasła reklamowe - jak wyróżnić swoje gadżety promocyjne?

Dlaczego warto inwestować w dobre hasło?

Hasło reklamowe to coś więcej niż slogan. To miniaturowa opowieść o marce - jej stylu, wartościach i osobowości. To właśnie hasło jako pierwsze może zaciekawić odbiorcę i sprawić, że zasięgnie większej ilości informacji o firmie. Umieszczone na funkcjonalnym gadżecie, działa jak cichy ambasador firmy, który przyciąga wzrok i zapada w pamięć.

Dobre hasło:

  • budzi emocje,
  • wywołuje uśmiech,
  • zachęca do interakcji,
  • jest odpowiedzią na pewien problem,
  • od razu kojarzy się z daną branżą lub usługą.

Nie wolno też przesadzić - wystarczy wydobyć w ten sposób esencję firmy. Postaw jednocześnie na oryginalność i na odwołania do uniwersalnych wartości, takich jak miłość, wolność i podobne.

Przykłady haseł, które robią robotę

Dla ułatwienia poniżej znajduje się kilka przykładowych sloganów, które świetnie sprawdzą się na różnych gadżetach reklamowych, dostępnych np. na stronie Logospot.pl:

Kubki reklamowe:

  • „Bez kawy nie podpisuję umów”,
  • „Moje paliwo to 100% Arabica”,
  • „Nie rozmawiam przed pierwszym łykiem”.

Notesy i długopisy:

  • „Tu zaczynają się wielkie pomysły”,
  • „Zapisz to, zanim zapomnisz!”,
  • „Plan B. C. D... Wszystko mam pod kontrolą”.

Powerbanki i ładowarki:

  • „Zasilam dobre pomysły”,
  • „Bez prądu nie działam – jak Ty”,
  • „Twoja energia, nasza marka”.

Jak widać, nierzadko siła tkwi w prostocie.

Koszulki reklamowe

Koszulki z nadrukiem - noś swoją markę z humorem

Koszulki z nadrukiem to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych typów gadżetów reklamowych. Dzięki dużej powierzchni są doskonałym miejscem na zabawne lub przewrotne hasła. W zależności od grupy docelowej możesz postawić na humor, autoironię, minimalizm lub grę słów. Pamiętaj, aby dopasować komunikację do charakteru Twojej firmy - inne hasła sprawdzą się w przypadku branży stricte technicznej, inne przy edukacyjnej, jeszcze inne w kontekście branży beauty.

Pomysły na hasła na koszulki firmowe:

  • „#TeamKawa” - idealne dla zespołów pracujących w szybkim tempie,
  • „Nie przeszkadzać - tworzę coś wielkiego”,
  • „Zróbmy to na 110% (albo i więcej)”,
  • „Nadrabiam charakterem” - dla odważnych marek z dystansem,
  • „Logo tu. Pasja wszędzie” - dla marek z misją.

Koszulki mogą być wykorzystywane nie tylko jako upominek, ale też jako element spójnej identyfikacji wizualnej podczas targów, eventów i akcji promocyjnych. Na stronie internetowej warto zamieścić zakładkę ze sklepem, w którym odbiorcy będą mogli również samodzielnie kupić tego typu gadżety.

Jak tworzyć hasła, które działają?

Oto kilka wskazówek:

  1. Zacznij od odbiorcy - zastanów się, kim są Twoi klienci i jaki język do nich przemówi, stwórz personę swojej marki.
  2. Postaw na emocje - humor, nostalgia, dumę z przynależności - uwzględnij charakter swojej firmy, aby były wiarygodne.
  3. Unikaj banałów - „Jesteśmy najlepsi” nie zapadnie w pamięć. Lepiej: „Robimy to, co inni uznali za niemożliwe”.
  4. Streść się - hasło powinno być zwięzłe, maksymalnie 6-7 słów.
  5. Testuj i pytaj - pokazuj propozycje pracownikom, znajomym, klientom - zobacz, które propozycje wywołają pozytywną reakcję u największej ilości osób.

Wyróżnij się - inaczej zginiesz w tłumie!

Nie musisz być dużą korporacją, by tworzyć skuteczne gadżety reklamowe. Wystarczy dobry pomysł, kreatywne hasło i wysokiej jakości wykonanie. Dzięki takim produktom jak ekologiczne notesy, bawełniane torby, pendrive’y z logo czy kubki termiczne - wszystkie dostępne na logospot.pl - możesz stworzyć mały gadżet z wielkim potencjałem marketingowym. Zrób research, sprawdź, co oferuje konkurencja i pomyśl, jakie braki dostrzegasz wśród odbiorców swojej branży. To właśnie Twoja propozycja może już niedługo zapełnić to miejsce.

Pamiętaj: dobrze dobrane hasło sprawia, że nawet najprostszy przedmiot staje się nośnikiem wartości Twojej marki.

Jakie metody wykorzystać podczas tworzenia hasła reklamowego?

Podczas tworzenia hasła kluczową metodą jest burza mózgów. Drzewko skojarzeń pozwoli odkryć nieoczywiste powiązania z marką. Przekaz musi być prosty i zrozumiały dla szerokiego grona odbiorców - wówczas stanie się łatwiejszy do zapamiętania i nawet mimowolnie zapadnie w pamięć.

Warto wykorzystać technikę stylistyczną, jaką jest aliteracja. To powtarzanie jednej lub kilku głosek na początku słów, dzięki czemu stają się bardziej melodyjne i chwytliwe.

Pamiętaj o wywieraniu wpływu na emocje odbiorców. Dzięki nim konsumenci mogą utożsamić się z marką i jej wartościami, zwiększa się zaangażowanie i lojalność wobec marki.